Είναι αλήθεια: Ο ΠΑΟΚ έχει και παίζει με φορ...Ο Δημήτρης Τσορμπατζόγλου γράφει για μία άνετη νίκη του ΠΑΟΚ που είχε πρωταγωνιστή τον φορ του Σαμάτα, σε γεγονός σπάνιο για φέτος και όχι μόνο.
Είχε τέσσερα φορ και ήταν σαν…να μην έχει κανένα. Το γνωστό θέμα για τον ΠΑΟΚ και φέτος, το οποίο πάμε να ξεχάσουμε με μία ακόμη εμφάνιση του Αλί Σαμάτα. ΠΑΟΚ με φορ… Φοβερό, έστω και αν φθάσαμε στον Φεβρουάριο και στον Μάρτιο.
Ο Λουτσέσκου απέτυχε στη διαχείριση των τεσσάρων, αλλά δικαιώθηκε όταν έλεγε ότι… έτσι δεν γίνεται όταν δηλαδή διαθέτεις τόσους πολλούς στο ρόστερ, δικαιώθηκε και στο ότι ο Σαμάτα αδικήθηκε το καλοκαίρι με τις δύο μεταγραφές και τον παραγκωνισμό του, ειδικά από την ευρωπαϊκή λίστα. Ο Τανζανός με κάθε κινησή του στο γήπεδο έδειξε πόσο σημαντικός μπορεί να γίνει και στην ομαδική λειτουργία, αλλά και στο σκοράρισμα αφού τα κατάφερε σε έναν ακόμη αγώνα. Ήταν ο πρωταγωνιστής, ο πολυτιμότερος της αναμέτρησης με ένα γκολ και μία ασίστ, ένα φορ για τον οποίο έπαιξε η ομάδα! Κι όμως. Το σκηνικό με σέντρα ψηλά για το κεφάλι του φορ, δεν ήταν σύνηθες στον ΠΑΟΚ. Χθες έγινε και αυτό τρεις φορές, έστω και αν ο Τανζανός δεν βρήκε δίχτυα. Τα κατάφερε και «κλείδωσε» το ματς όταν ο Τσιντώτας του έδωσε το δικαίωμα στο 51΄.
Ο ΠΑΟΚ κέρδισε τον Αστέρα καθαρά και σχετικά εύκολα σε αγώνα που δεν θύμισε άλλες αναμετρήσεις της Τούμπας με μικρούς ή μεγάλους. Πέρα από φορ η ομάδα του Λουτσέσκου δεν είχε και εκείνη την ανασφάλεια που έβγαζε σε πολλές περιπτώσεις όταν δεν της έβγαιναν φάσεις και στιγμές. Υπήρχε σιγουριά, εμπιστοσύνη στο πλάνο και σταθερή απόδοση χωρίς ανησυχίες παρά το ότι δεν έπαιζε και ο Κοτάρσκι. Ο Λουτσέσκου πήρε την απόφαση, μετά από τρία χρόνια τον ξεκούρασε και ο Παβλένκα με τη συνολική του απόδοση τον δικαίωσε και απέδειξε ότι προφανώς και δεν τελειώνουν όλα μετά τον Κροάτη.
Ο ΠΑΟΚ έπαιξε στο πρώτο μέρος με το ορθολογικό του σχήμα και στο δεκάλεπτο μέσα από κλεψίματα έβγαλε δύο μεγάλες φάσεις. Απορίας άξιο τι έκαναν Κωνσταντέλιας και Ζίβκοβιτς από τα 5-6 μέτρα όταν δεν εκτέλεσαν όπως έπρεπε σε φάσεις που δεν επηρέασαν τόσο πολύ την εξέλιξη. Στο 25’ ο πολύ χρήσιμος σε κάθε στιγμή Σαμάτα, οργάνωσε και πάσαρε στον Τάισον που μετά από… πολύ καιρό βρήκε δίχτυα.
Λίγα λεπτά μετά ο Σιδηρόπουλος είδε πέναλτι υπέρ του Αστέρα, ο Τζήλος τον διόρθωσε, αλλά αυτή η στιγμή δημιούργησε τη γνωστή ανασφάλεια στους παίκτες του ΠΑΟΚ! Ο Αστέρας ανέβηκε και άρχισε να το πιστεύει.
Στην επανάληψη το γρήγορο 2-0 έδωσε αέρα και αυτοπεποίθηση νίκης στους γηπεδούχους, αφού μετά από αυτό το γεγονός ο ΠΑΟΚ δεν ανησύχησε καθόλου και ο Αστέρας δεν έδειξε να πιστεύει ότι μπορεί να απειλήσει. Το μόνο μειονέκτημα για το σύνολο του Λουτσέσκου ότι και σε αυτό το ματς δεν βγήκαν και δεν τελείωσαν όσο καλύτερα μπορούσαν μερικές γρήγορες μεταβάσεις. Είναι και αυτή μία μεγάλη αλλαγή σε σχέση με πέρσι, κάτι που ο ΠΑΟΚ μάλλον το έχασε οριστικά για φέτος.
Πολύ σταθερός ενέπνευσε εμπιστοσύνη σε κάθε στιγμή ο Παβλένκα που δείχνει και στον Κοτάρσκι ότι για πρώτη φορά στα τρία χρόνια υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός, Θετικά τα μπακ και τα στόπερ, με τον Βιετέσκα να βγάζει εμπιστοσύνη και δυναμισμό με το δυνατό του παιχνίδι. Στόπερ που… τον καταλαβαίνεις. Προσεκτικοί με την μπάλα ή χωρίς Οζντόεφ και Καμαρά, ενώ ο Κωνσταντέλιας έχασε αυτό που δεν χάνεται στο ξεκίνημα όταν εμφανίστηκε αναποφάσιστος και αυτό μάλλον του επηρέασε και το υπόλοιπο παιχνίδι. Μέσα σε όλα ο Τάισον που επιτέλους βρήκε δίχτυα, όπως και ο Ζίβκοβιτς. Οι αλλαγές δεν έκαναν τη διαφορά, αλλά κράτησαν μία εύκολη νίκη για τον ΠΑΟΚ που παίζει πλέον για τα playoffs, κυνηγώντας αρχικά την τρίτη θέση.
* Ευτυχώς το ΣΚ μετά τις ιστορικές διαδηλώσεις στη χώρα, όλες οι Αρχές και οι διαιτητές ήταν συντονισμένοι σωστά με την κοινωνία. Στην Τούμπα, οι παίκτες των ομάδων πρότειναν και ο Σιδηρόπουλος αποδέχθηκε να διακοπεί το ματς στο 57ο λεπτό. Άξιοι…
* Η κυβέρνηση πανηγύριζε για το ότι περιόρισε την οπαδική βία που έτσι και αλλιώς ήταν μακριά από τα γήπεδα, όπως κι αυτά στην εθνική οδό. Το πρόβλημα ήταν και είναι εκτός γηπέδων εδώ και χρόνια.
https://www.gazzetta.gr/football/superleague/2424936/einai-alitheia-o-paok-ehei-kai-paizei-me
