Δείπνο εργασίας με Βιεϊρίνια-Μάτος για τον Λίσι (pic). Έπιασε αμέσως δουλειά ο Ιταλός τεχνικός
Ο Αλέσιο Λίσι βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη από το απόγευμα της Κυριακής (21/6), με τον Ιταλό τεχνικό να πιάνει κατευθείαν δουλειά, λίγη ώρα μετά την άφιξη του.
Ο 40χρονος προπονητής, έφτασε στο αεροδρόμιο Μακεδονία, λίγο πριν τις 20:00, με τον αθλητικό διευθυντή του ΠΑΟΚ, Λέο Μάτος να τον υποδέχεται.
Λίγη ώρα αργότερα, ο Αλέσιο Λίσι, παρέα με τον Λέο Μάτος συναντήθηκαν και με τον τεχνικό διευθυντή του Δικεφάλου, Αντρέ Βιεϊρίνια, στο Μακεδονία Παλάς.
Οι τρεις άντρες θα έχουν ένα δείπνο εργασίας, θέτοντας σε εφαρμογή τον σχεδιασμό, ενόψει και της έναρξης της προετοιμασίας του ΠΑΟΚ για τη νέα σεζόν.

Reviewed by GEORGE GEOPONOS
on
Ιουνίου 21, 2026
Rating:
