Το Ευαγγέλιο της Παρασκευής 3 Μαρτίου 2023. Α Εβδομάδα Νηστειών. Παρασκευή των Παννυχίδων. Α Χαιρετισμοί της Παναγίας. Εορτή της Ορθοδοξίας: Οι Άγιοι Ευτρόπιος, Κλεόνικος και Βασιλίσκος οι Μάρτυρες. Ο Άγιος Θεοδώρητος ο Ιερομάρτυρας και Πρεσβύτερος Αντιοχείας. Κατά Ιωάννη: Ο Ιησούς είναι η άμπελος η αληθινή. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας σε νεοελληνική απόδοση.

 


Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο ΙΕ'(15) 1-7

Ο Ιησούς είναι η άμπελος η αληθινή

«Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή και ο Πατέρας μου είναι ο γεωργός.
Κάθε κλήμα ενωμένο μ’ εμένα που δε φέρει καρπό το αφαιρεί. Και καθένα που φέρει καρπό το κλαδεύει, για να φέρει περισσότερο καρπό.
Ήδη εσείς είστε καθαροί, εξαιτίας του λόγου που σας έχω μιλήσει.
Μείνετε ενωμένοι μ’ εμένα, κι εγώ θα μένω ενωμένος μ’ εσάς. Καθώς το κλήμα δε δύναται να φέρει καρπό από τον εαυτό του αν δε μένει ενωμένο με την άμπελο, έτσι ούτε εσείς αν δε μένετε ενωμένοι μ’ εμένα.
Εγώ είμαι η άμπελος, εσείς τα κλήματα. Όποιος μένει ενωμένος μ’ εμένα κι εγώ με αυτόν, αυτός φέρει καρπό πολύ, γιατί χωρίς εμένα δε δύναστε να κάνετε τίποτα.
Αν κάποιος δε μένει ενωμένος μ’ εμένα, πετιέται έξω σαν το κλήμα και ξεραίνεται, και τα συνάζουν και τα ρίχνουν στη φωτιά και καίγονται.
Αν μείνετε μέσα μου και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, ζητήστε ό,τι θέλετε και θα σας γίνει».

3 Μαρτίου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των Αγίων Μαρτύρων Βασιλίσκου Ευτροπίου και Κλεονίκου, του Αγίου Ιερομάρτυρος Θεοδωρήτου του Επισκόπου Αντιοχείας και την Α στάση των Χαιρετισμών της Παναγίας. Διαβάστε για τον βίο και την εορτή των Αγίων Ευτροπίου, Κλεονίκου και Βασιλίσκου των Μαρτύρων.

Δείτε στο βίντεο παρακάτω για την ιστορία, την ερμηνεία και τη σημασία των Α Χαιρετισμών της Θεοτόκου.

Το Ευαγγέλιο της Παρασκευής 3 Μαρτίου 2023. Α Εβδομάδα Νηστειών. Παρασκευή των Παννυχίδων. Α Χαιρετισμοί της Παναγίας. Εορτή της Ορθοδοξίας: Οι Άγιοι Ευτρόπιος, Κλεόνικος και Βασιλίσκος οι Μάρτυρες. Ο Άγιος Θεοδώρητος ο Ιερομάρτυρας και Πρεσβύτερος Αντιοχείας. Κατά Ιωάννη: Ο Ιησούς είναι η άμπελος η αληθινή. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαρτίου 03, 2023 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.