Σβαμπ: "Ο Σαμάτα άξιζε το γκολ σήμερα, συζήτησα μαζί του πριν το πέναλτι και μου είπε να το εκτελέσω". Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του ΠΑΟΚ στη νίκη επί της Λαμία, Στέφαν Σβαμπ, τόνισε ότι αποκάλυψε ότι μίλησε με τον Αλί Σαμάτα πριν εκτελέσει το πέναλτι, με τον Τανζανό να του το παραχωρεί.

Ο Στέφαν Σβαμπ πέτυχε για πρώτη φορά με τη φανέλα του ΠΑΟΚ δύο γκολ, με τα οποία ο Δικέφαλος έκανε την ανατροπή κόντρα στη Λαμία με 3-1.

Ο Γερμανός ήταν εκείνος που εκτέλεσε το πέναλτι, παρότι ο κόσμος φώναζε και ζητούσε να το κάνει ο Αλί Σαμάτα. Στις δηλώσεις του στη NOVA ο Σβαμπ υποστήριξε ότι συζήτησε με τον Τανζανό πριν πάει στην άσπρη βούλα κι εκείνος του το παραχώρησε.

Αναλυτικά όσα ανέφερε: "Είναι η πρώτη φορά που σκοράρω δύο γκολ με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ας μην γελιόμαστε είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα, αλλά και γιατί κατάφερα να βοηθήσω την ομάδα. Μπήκα στο γήπεδο με μεγάλη αυτοπεποίθησή. Σίγουρα χρειάζεσαι και τύχη, γιατί εγώ μπήκα και στην ουσία το πρώτο μου σουτ κατέληξε στα δίχτυα. Για μένα σήμερα πήγε πολύ καλά. Είμαι χαρούμενος και ιδιαίτερα χαρούμενος για τους βαθμούς που πήρε η ομάδα".

Για τον Σαμάτα που κέρδισε το πέναλτι: "Το άξιζε το γκολ ο Αλί σήμερα. Και στο προηγούμενο παιχνίδι ήταν άτυχος, είχε κερδίσει πάλι ένα πέναλτι. Είναι πολύ σημαντικός για μας. Μας βοήθησε αρκετά. Είναι ο άνθρωπος που μου δίνει τις ασίστ και σκοράρω από την άσπρη βούλα. Συζήτησα μαζί του πριν το πέναλτι και μου είπε ότι είμαι on fire και να το εκτελέσω".

"Γνωρίζαμε ότι κάναμε μία πολύ σημαντική νίκη την Κυριακή για τη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά ξέραμε ότι σήμερα μπορεί να χάσουμε τα πάντα. Έτσι είναι αυτή η διαδικασία των platyoffs. Είναι πολύ δύσκολο και πρέπει να είσαι συνεχώς συγκεντρωμένος. Όλοι περιμένουν να χάσεις βαθμούς και δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι.

Από εκεί και πέρα μετά από ένα τόσο απαιτητικό ματς, όπως αυτό της Κυριακής, ήταν δεδομένο ότι η ομάδα θα χρειαζόταν ένα φρεσκάρισμα, διότι τα παιχνίδια είναι συνεχόμενα. Οπότε νομίζω ότι ο προπονητής γνωρίζει και παίρνει πάντα τις σωστές αποφάσεις. Ήταν ένα αναγκαίο κακό.

Μετά ήρθαν κάποιοι παίκτες από τον πάγκο που βοήθησαν πολύ. Είναι κι οι 5 αλλαγές πλέον, που είναι είναι ένα όπλο για την ομάδα να μπορεί να φέρνει παίκτες από τον πάγκο και να δίνει λύσεις. Οπότε νομίζω ότι σήμερα έγινε μία πολύ σωστή διαχείριση".

Για το αν προτιμά πρωτάθλημα ή τελικό Conference League: "Δεν μπορούμε να διαλέξουμε. Είναι δεδομένο ότι θα πάμε να παλέψουμε και για τα δύο. Τώρα έχουμε στο μυαλό μας το πρωτάθλημα, είναι 36 αγώνες, είναι μία πολύ μακρά διαδικασία, είναι το κύρος που σου προσδίδει το να είσαι πρωταθλητής . Είναι κάτι δύσκολο και θέλουμε να το παλέψουμε μέχρι τέλος. Όταν θα έρθει από την άλλη να πάμε στο Μπρουζ την άλλη Πέμπτη κι εκεί θα πάμε για να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε".

Για το αν θα μείνει στον ΠΑΟΚ και μετά το καλοκαίρι: "Καλή ερώτηση,. δεν γνωρίζω. Είμαι χαρούμενος εδώ, ναι θα ήθελα να μείνω, σε όλη την καριέρα μου σε όποιο κλαμπ κι αν έχω αγωνιστεί έχω καθίσει για πολύ καιρό".

https://www.sport24.gr/football/svamp-o-samata-axize-to-gkol-simera-syzitisa-mazi-toy-prin-to-penalti-kai-moy-eipe-na-to-ekteleso.10292857.html

 

Σβαμπ: "Ο Σαμάτα άξιζε το γκολ σήμερα, συζήτησα μαζί του πριν το πέναλτι και μου είπε να το εκτελέσω". Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του ΠΑΟΚ στη νίκη επί της Λαμία, Στέφαν Σβαμπ, τόνισε ότι αποκάλυψε ότι μίλησε με τον Αλί Σαμάτα πριν εκτελέσει το πέναλτι, με τον Τανζανό να του το παραχωρεί. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Απριλίου 03, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.