Τασιούρας: «Ονειρό μου να παίξω στην Τούμπα, πρότυπό μου ο Μάτος»

Ο Λευτέρης Τασιούρας, παίκτης του ΠΑΟΚ Β' και μέλος της εθνικής Νέων, μίλησε στο Metropolis 95.5 για το ξεκίνημά του και την προσπάθειά του για καθιέρωση. «Εχω 1,5 εβδομάδα που επέστρεψα στις προπονήσεις, είμαι σε κανονικούς ρυθμούς, οπότε πιστεύω να με δείτε στα επόμενα παιχνίδια. Ξεκίνησα από τον ΠΑΟΝΕ, μετά πήγα στον Άρη και μετά από 1,5 χρόνο με είδε ο ΠΑΟΚ και από τα 10 είμαι στον ΠΑΟΚ. Ήμουν εξτρέμ, αλλά από τα 13 άλλαξα. Παίζαμε ένα ματς, ήμουν δεξί χαφ, υπήρξε τραυματισμός και με ρώτησε ο προπονητής αν μπορώ να αγωνιστώ δεξί μπακ και από τότε έμεινα εκεί. Προπονητής τότε ήταν ο Απόστολος Παπαβασιλείου» είπε αρχικά και συνέχισε:«Είμαι ικανοποιημένος απ' όσα έχω πετύχει, με σκληρή δουλειά, όλα αυτά τα χρόνια. Ονειρό μου είναι να παίξω στην Τούμπα με την πρώτη ομάδα. Με τα παιδιά που προωθήθηκαν, όπως ο Κουλιεράκης και ο Σελιμάι, ήμουν μαζί τους. Χρειάζεται εκτός από την σκληρή δουλειά και τύχη για να πάνε ψηλά.»


Για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Νέων: «Στόχος μας είναι να κατακτήσουμε το Euro. Το πιστεύω. Δεν κοιτάμε τους αντιπάλους, μόνο τον εαυτό μας. Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια με τα παιδιά και ξέρουμε πώς παίζει ο καθένας. Είμαστε δεμένο και καλό σύνολο.»

Για τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ: «Από μικρός που θυμάμαι τον εαυτό μου στον ΠΑΟΚ γίνεται καλή δουλειά στις ακαδημίες και φαίνεται. Υπάρχουν άνθρωποι που μας βοηθούν σε όλους τους τομείς. Θα μπορούσα να βελτιώσω το αριστερό μου πόδι, αν και παίζω και δεξιά και αριστερά, αλλά θέλω δουλειά ακόμη στο αριστερό πόδι για να το κάνω όπως το δεξί. Πρότυπό μου είναι ο Μάτος και από ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο μου αρέσει ο Γουόκερ.»

Για τον Πάμπλο Γκαρσία: «Είναι από τους κορυφαίους παίκτες που έχουν περάσει από το ελληνικό ποδόσφαιρο, είναι το κάτι άλλο να τον έχεις προπονητή και να σου δίνει οδηγίες. Είναι πολύ ωραίο να τον έχεις να σε καθοδηγεί» ενώ για τον Τάσο Θέο σημείωσε: «Έχει εμπειρίες, είναι καλός προπονητής. Σε βγάζει, με αυτά που λέει πριν τον αγώνα, καλή ψυχολογία και έχει καταλυτικό ρόλο στην πορεία της εθνικής.»

https://www.metrosport.gr/tasioyras-oneiro-moy-na-paixo-stin-toympa-protypo-moy-o-matos-769735

 

Τασιούρας: «Ονειρό μου να παίξω στην Τούμπα, πρότυπό μου ο Μάτος» Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαΐου 11, 2023 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.