Το Ευαγγέλιο του Σαββάτου 10 Αυγούστου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Λαυρέντιος ο Αρχιδιάκονος. Ο Άγιος Ξύστος ο πάπας Ρώμης. Ο Άγιος Ιππόλυτος ο Μάρτυρας. Κατά Ματθαίο: Όχι ειρήνη, αλλά μάχαιρα. Ο μισθός. Οι απεσταλμένοι του Ιωάννη του Βαπτιστή. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση.


 Μελετήστε το Ευαγγέλιο κάθε μέρα από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.

Κατά Ματθαίο Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο Ι'(10) 37-42

῾Ο φιλῶν πατέρα ἢ μητέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος· καὶ ὁ φιλῶν υἱὸν ἢ θυγατέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος·
καὶ ὃς οὐ λαμβάνει τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθεῖ ὀπίσω μου, οὐκ ἔστι μου ἄξιος.
ὁ εὑρὼν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ ἀπολέσας τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ εὑρήσει αὐτήν.

῾Ο δεχόμενος ὑμᾶς ἐμὲ δέχεται, καὶ ὁ ἐμὲ δεχόμενος δέχεται τὸν ἀποστείλαντά με.
ὁ δεχόμενος προφήτην εἰς ὄνομα προφήτου μισθὸν προφήτου λήψεται, καὶ ὁ δεχόμενος δίκαιον εἰς ὄνομα δικαίου μισθὸν δικαίου λήψεται.
καὶ ὃς ἐὰν ποτίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων ποτήριον ψυχροῦ μόνον εἰς ὄνομα μαθητοῦ, ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ ἀπολέσῃ τὸν μισθὸν αὐτοῦ.

Γνωρίζετε γιατί το «χαίρετε» σημαίνει Χριστός Ανέστη;

Νεοελληνική Απόδοση

Όχι ειρήνη, αλλά μάχαιρα

Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα περισσότερο από εμένα δεν μου είναι άξιος, και όποιος αγαπάει γιο ή θυγατέρα περισσότερο από εμένα δεν μου είναι άξιος.
Και όποιος δε λαβαίνει το σταυρό του και δεν ακολουθεί πίσω μου δεν μου είναι άξιος.
Όποιος βρει τη ζωή του θα τη χάσει, και όποιος χάσει τη ζωή του για χάρη μου θα τη βρει».

Ο μισθός

«Όποιος δέχεται εσάς δέχεται εμένα. και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται αυτόν που με απέστειλε.
Όποιος δέχεται προφήτη, γιατί είναι προφήτης, θα λάβει μισθό προφήτη. και όποιος δέχεται δίκαιο, γιατί είναι δίκαιος, θα λάβει μισθό δικαίου.
Και όποιος δώσει να πιει σε έναν από τους μικρούς αυτούς ένα ποτήρι κρύο νερό μόνο γιατί είναι μαθητής μου, αλήθεια σας λέω, δε θα χάσει το μισθό του».

Κατά Ματθαίο Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο ΙΑ'(11) 1-1

Καὶ ἐγένετο ὅτε ἐτέλεσεν ὁ ᾿Ιησοῦς διατάσσων τοῖς δώδεκα μαθηταῖς αὐτοῦ μετέβη ἐκεῖθεν τοῦ διδάσκειν καὶ κηρύσσειν ἐν ταῖς πόλεσιν αὐτῶν.

Νεοελληνική Απόδοση

Οι απεσταλμένοι του Ιωάννη του Βαπτιστή

Και όταν τελείωσε ο Ιησούς να διατάζει τους δώδεκα μαθητές του, συνέβηκε να φύγει από εκεί και πήγε για να διδάσκει και να κηρύττει στις πόλεις τους.

10 Αυγούστου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των Αγίων Μαρτύρων Λαυρεντίου του Αρχιδιακόνου, Ξυστού του πάπα Ρώμης και Ιππολύτου. Διαβάστε για και δείτε σε βίντεο για την εορτή των Αγίων Λαυρεντίου, Ξυστού και Ιππολύτου των Μαρτύρων.

Δείτε στο βίντεο παρακάτω για τον βίο, το μαρτύριο, τα Ιερά Λείψανα και το Απολυτίκιο των Αγίων Λαυρεντίου του Αρχιδιακόνου, Ξυστού του πάπα Ρώμης και Ιππολύτου.

Το Ευαγγέλιο του Σαββάτου 10 Αυγούστου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Λαυρέντιος ο Αρχιδιάκονος. Ο Άγιος Ξύστος ο πάπας Ρώμης. Ο Άγιος Ιππόλυτος ο Μάρτυρας. Κατά Ματθαίο: Όχι ειρήνη, αλλά μάχαιρα. Ο μισθός. Οι απεσταλμένοι του Ιωάννη του Βαπτιστή. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Αυγούστου 09, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.