Στοχ: «Διαγνώστηκα με κορωνοϊό, μην ανησυχείτε είμαι καλά!» Το μήνυμα που έστειλε ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ

Τι είπε για την κατάσταση της υγείας του και το πότε θα επιστρέψει στις προπονήσεις.
Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram, ο Μίροσλαβ Στοχ αποκάλυψε ότι ανιχνεύτηκε θετικός στο τεστ που υπεβλήθη για τον κορωνοϊό, με την κατάσταση της υγείας του πάντως να μην εμπνέει καμία ανησυχία.

Συγκεκριμένα, ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, σχολίασε:

«Όπως μάθατε από τα μέσα ενημέρωσης. στην ομάδα βρέθηκε θετικό δείγμα κορωνοϊού. Δυστυχώς, ο "τυχερός" είμαι εγώ. Μην ανησυχείτε, είμαι καλά, δεν έχω κάποιο πρόβλημα και θα επιστρέψω σύντομα στις προπονήσεις, πιθανότατα την Πέμπτη ή την Παρασκευή.

Ευχαριστώ τον Θεό, για το γεγονός ότι τα τεστ στα οποία υπεβλήθησαν αμέσως η οικογένεια μου, οι συμπαίκτες μου και τα μέλη της ομάδας ήταν αρνητικά.

Ακολουθώ τις συμβουλές των γιατρών και μένω ασφαλείς στο σπίτι για εμένα και τους υπόλοιπους».
Στοχ: «Διαγνώστηκα με κορωνοϊό, μην ανησυχείτε είμαι καλά!» Το μήνυμα που έστειλε ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Αυγούστου 03, 2020 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.