Το Ευαγγέλιο της Παρασκευής 12 Μαΐου 2023. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Επιφάνιος ο Επίσκοπος Κωνσταντίας και Αρχιεπίσκοπος Κύπρου. Ο Άγιος Γερμανός ο Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης. Ο Όσιος Θεόδωρος ο εν Κυθήροις ασκήσας. Κατά Ιωάννη: «Όπου εγώ πηγαίνω, εσείς δε δύναστε να έρθετε». Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας σε νεοελληνική απόδοση.


 Μελετήστε το Ευαγγέλιο κάθε μέρα από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.

Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο Η'(8) 21-30

«Όπου εγώ πηγαίνω, εσείς δε δύναστε να έρθετε»

Είπε λοιπόν πάλι σ’ αυτούς: «Εγώ πηγαίνω και θα με ζητήσετε, αλλά θα πεθάνετε μέσα στην αμαρτία σας. Όπου εγώ πηγαίνω, εσείς δε δύναστε να έρθετε».
Έλεγαν τότε οι Ιουδαίοι: «Μήπως θα αυτοκτονήσει, γιατί λέει: “Όπου εγώ πηγαίνω εσείς δε δύναστε να έρθετε”;»
Επίσης τους έλεγε: «Εσείς είστε από τα κάτω, εγώ είμαι από τα πάνω. Εσείς είστε από τούτον τον κόσμο, εγώ δεν είμαι από τούτο τον κόσμο.
Σας είπα, λοιπόν, ότι θα πεθάνετε μέσα στις αμαρτίες σας. Γιατί, αν δεν πιστέψετε ότι Εγώ Είμαι, θα πεθάνετε μέσα στις αμαρτίες σας».
Έλεγαν λοιπόν σ’ αυτόν: «Εσύ ποιος είσαι;». Τους απάντησε ο Ιησούς: «Πρώτα απ’ όλα, γιατί και να μιλώ σ’ εσάς;
Πολλά έχω να λέω και να κρίνω για σας. Αλλά εκείνος που με έστειλε είναι αληθινός, κι εγώ, όσα άκουσα από αυτόν, αυτά μιλώ στον κόσμο».
Δεν κατάλαβαν ότι τους έλεγε για τον Πατέρα.
Ο Ιησούς, λοιπόν, τους είπε: «Όταν υψώσετε τον Υιό του ανθρώπου, τότε θα γνωρίσετε ότι Εγώ Είμαι, και ότι από τον εαυτό μου δεν κάνω τίποτα, αλλά καθώς με δίδαξε ο Πατέρας, αυτά λέω.
Και αυτός που με έστειλε είναι μαζί μου. Δε με άφησε μόνο, γιατί εγώ κάνω πάντοτε τα αρεστά σ’ αυτόν».
Ενώ αυτός μιλούσε αυτά, πολλοί πίστεψαν σ’ αυτόν.

12 Μαΐου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Αγίου Επιφανίου του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και του Αγίου Γερμανού του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως. Διαβάστε και δείτε σε βίντεο για την εορτή και τον βίο του Αγίου Επιφανίου.

Δείτε στο βίντεο παρακάτω για τον συγκλονιστικό βίο, το υμνογραφικό και συγγραφικό έργο, και το Απολυτίκιο του Αγίου Γερμανού.

Το Ευαγγέλιο της Παρασκευής 12 Μαΐου 2023. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Επιφάνιος ο Επίσκοπος Κωνσταντίας και Αρχιεπίσκοπος Κύπρου. Ο Άγιος Γερμανός ο Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης. Ο Όσιος Θεόδωρος ο εν Κυθήροις ασκήσας. Κατά Ιωάννη: «Όπου εγώ πηγαίνω, εσείς δε δύναστε να έρθετε». Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαΐου 11, 2023 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.