Το Ευαγγέλιο της Παρασκευής 5 Ιουλίου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Όσιος Αθανάσιος ο εν Αγίω Όρει Άθω και οι συν αυτώ έξι μαθητές του. Ο Όσιος Λαμπαδός. Ο Άγιος Κυπριανός ο Νέος Οσιομάρτυρας. Κατά Ματθαίο: «Ελάτε προς εμένα να βρείτε ανάπαυση». Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση.


 Μελετήστε το Ευαγγέλιο κάθε μέρα από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.

Κατά Ματθαίο Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο ΙΑ'(11) 27-30

Πάντα μοι παρεδόθη ὑπὸ τοῦ πατρός μου· καὶ οὐδεὶς ἐπιγινώσκει τὸν υἱὸν εἰ μὴ ὁ πατήρ, οὐδὲ τὸν πατέρα τις ἐπιγινώσκει εἰ μὴ ὁ υἱὸς καὶ ᾧ ἐὰν βούληται ὁ υἱὸς ἀποκαλύψαι.
Δεῦτε πρός με πάντες οἱ κοπιῶντες καὶ πεφορτισμένοι, κἀγὼ ἀναπαύσω ὑμᾶς.
ἄρατε τὸν ζυγόν μου ἐφ᾿ ὑμᾶς καὶ μάθετε ἀπ᾿ ἐμοῦ, ὅτι πρᾷός εἰμι καὶ ταπεινὸς τῇ καρδίᾳ, καὶ εὑρήσετε ἀνάπαυσιν ταῖς ψυχαῖς ὑμῶν·
ὁ γὰρ ζυγός μου χρηστὸς καὶ τὸ φορτίον μου ἐλαφρόν ἐστιν.

Γνωρίζετε τι είναι το Εωθινό Ευαγγέλιο;

Νεοελληνική Απόδοση

«Ελάτε προς εμένα να βρείτε ανάπαυση»

Όλα μου παραδόθηκαν από τον Πατέρα μου, και κανείς δε γνωρίζει καλά τον Υιό παρά μόνο ο Πατέρας, ούτε τον Πατέρα γνωρίζει κανείς καλά παρά μόνο ο Υιός και αυτός στον οποίο θέλει ο Υιός να τον αποκαλύψει.
Ελάτε προς εμένα όλοι όσοι κουράζεστε και είστε φορτωμένοι, κι εγώ θα σας αναπαύσω.
Σηκώστε το ζυγό μου πάνω σας και μάθετε από εμένα, γιατί είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά, και θα βρείτε ανάπαυση στις ψυχές σας.
Γιατί ο ζυγός μου είναι ευεργετικός και το φορτίο μου ελαφρό».

5 Ιουλίου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Οσίου Αθανασίου του Αθωνίτου και του Αγίου Οσιομάρτυρος Κυπριανού του Νέου. Διαβάστε και δείτε σε βίντεο για την εμφάνιση της Παναγίας στον Όσιο Αθανάσιο τον Αθωνίτη.

Δείτε στο βίντεο παρακάτω για τον βίο, το μαρτύριο και το Απολυτίκιο του Αγίου Κυπριανού του Νέου Οσιομάρτυρα.

https://www.ekklisiaonline.gr/eyaggelia/evangelio-paraskevi-5-iouliou-2024-agios-athanasios-athonitis/

Το Ευαγγέλιο της Παρασκευής 5 Ιουλίου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Όσιος Αθανάσιος ο εν Αγίω Όρει Άθω και οι συν αυτώ έξι μαθητές του. Ο Όσιος Λαμπαδός. Ο Άγιος Κυπριανός ο Νέος Οσιομάρτυρας. Κατά Ματθαίο: «Ελάτε προς εμένα να βρείτε ανάπαυση». Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Ιουλίου 04, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.