Αχτσιόγλου: «Είμαι φανατική... ΠΑΟΚτσού» - Για τη ζωή της, την πολιτική αλλά και την ομάδα που υποστήριζε από μικρό παιδί μίλησε στο «Personas» η βουλεύτρια Επικρατείας και υπουργός Εργασίας επί ΣΥΡΙΖΑ, Έφη Αχτσιόγλου, αποκαλύπτοντας την αγάπη της για τον ΠΑΟΚ αλλά και το παιχνίδι που πήγε και ο Δικέφαλος ηττήθηκε με 3-0.

Πιο συγκεκριμένα για τη ζωή της στη Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Στη Θεσσαλονίκη έζησα 12 χρόνια. Πήρα πτυχίο, έκανα μεταπτυχιακό, διδακτορικό. Θεωρώ όμως ότι η Θεσσαλονίκη εξαντλείται από ένα χρονικό σημείο και μετά. Η Αθήνα έχει το ωραίο που νιώθεις ότι δεν εξαντλείται. Έχει πάντα πλευρές, γειτονιές, νιώθεις ότι υπάρχει κάτι καινούργιο να δεις που δεν είδες χθες, που λες, α εκεί δεν πρόλαβα να πάω. Η Θεσσαλονίκη έχει την αίσθηση της οικογένειας, είναι πολύ ζεστή, γλυκιά, την ξέρω, είναι το σπίτι μου όταν πηγαίνω εκεί, αλλά εξαντλείται».

Ενώ για τον ΠΑΟΚ, πρόσθεσε: «Το σπίτι μου ήταν στην Άνω Τούμπα. Στο γήπεδο δεν πήγαινα, αλλά ήμουν φανατική ΠΑΟΚτσού. Εγώ και ο κύριος Τσακαλώτος. Έχουμε πάει και γήπεδο μαζί. Είχε χάσει 3-0 ο ΠΑΟΚ, τραγωδία, καλύτερα να μην πηγαίναμε. Ο Ευκλείδης πηγαίνει συχνά γήπεδο και είναι αυτό που μας ενώνει και θα μας ενώνει για πάντα. Ακόμη και όταν διαφωνούσαμε, με συγχωρούσε γιατί είμαι ΠΑΟΚ».

https://www.metrosport.gr/achtsiogloy-eimai-fanatiki-paoktsoy-to-paichnidi-poy-pige-kai-echase-3-0-o-paok-771612

 

Αχτσιόγλου: «Είμαι φανατική... ΠΑΟΚτσού» - Για τη ζωή της, την πολιτική αλλά και την ομάδα που υποστήριζε από μικρό παιδί μίλησε στο «Personas» η βουλεύτρια Επικρατείας και υπουργός Εργασίας επί ΣΥΡΙΖΑ, Έφη Αχτσιόγλου, αποκαλύπτοντας την αγάπη της για τον ΠΑΟΚ αλλά και το παιχνίδι που πήγε και ο Δικέφαλος ηττήθηκε με 3-0. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαΐου 13, 2023 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.