«Take it or leave it, αυτός είμαι» - Όλα όσα είπε ο Λουτσέσκου για την... αγάπη της ΑΕΚ προς το πρόσωπό του (vid). Με καυστικές ατάκες έκλεισε η συνέντευξη Τύπου του Ραζβάν Λουτσέσκου στην OPAP Arena, όταν ρωτήθηκε για τη συμπεριφορά του: «Take it or leave it, αυτός είμαι».

«Αυτή είναι η ιστορία και αυτή είναι η πραγματικότητα...».

Η τελευταία τοποθέτηση του Ραζβάν Λουτσέσκου στην συνέντευξη Τύπου μετά το ντέρμπι με την ΑΕΚ είχε να κάνει με τον ίδιο. Ο προπονητής του ΠΑΟΚ ρωτήθηκε για τη συμπεριφορά του και υπεραμύνθηκε των επιλογών του, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «αυτός είμαι».

«Μάχομαι για τη δουλειά μου, παλεύω για τους παίκτες μου. Είτε το δέχεστε είτε όχι».

Μάλιστα, στάθηκε και στην... αγάπη της ΑΕΚ προς το πρόσωπό του, σημειώνοντας πως: «Ξέρω πως ο κόσμος της ΑΕΚ με…αγαπά. Μας κλάπηκε ένα Πρωτάθλημα το 2018, ό,τι κι αν γίνει, αυτό δεν το ξεχνώ».

 

https://www.sdna.gr/podosfairo/1246582_take-it-or-leave-it-aytos-eimai-ola-osa-eipe-o-loytseskoy-gia-tin-agapi-tis-aek 

«Take it or leave it, αυτός είμαι» - Όλα όσα είπε ο Λουτσέσκου για την... αγάπη της ΑΕΚ προς το πρόσωπό του (vid). Με καυστικές ατάκες έκλεισε η συνέντευξη Τύπου του Ραζβάν Λουτσέσκου στην OPAP Arena, όταν ρωτήθηκε για τη συμπεριφορά του: «Take it or leave it, αυτός είμαι». Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Οκτωβρίου 21, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.