«Μπορώ να γίνω ακόμα καλύτερος» Ο Κιθ Κλάντον μιλάει στο PAOK24 μετά την πολύ καλή του εμφάνιση στα Τρίκαλα

Το ντεμπούτο του με το Λαύριο; Μια απογοήτευση… Η ντροπιαστική ήττα για τον ΠΑΟΚ, δεν άφησε και πολλά περιθώρια να ασχοληθεί κάποιος μαζί του. Μετά από μία γεμάτη εβδομάδα με την ομάδα όμως, ο Κιθ Κλάντον στα Τρίκαλα… μπήκε στα παπούτσια του Σοφοκλή Σχορτσανίτη και με 11 πόντους, 7 ριμπάουντ και 3 ασίστ, έδειξε ότι μπορεί να βοηθήσει. Και όπως λέει στο PAOK24, έχει να δώσει πολλά περισσότερα…
Η νίκη με τα Τρίκαλα ήρθε με εσένα να κάνεις πολύ καλύτερη εμφάνιση απ’ ότι στο παιχνίδι με το Λαύριο…
«Νομίζω ότι έχω μεγαλύτερη άνεση με την ομάδα. Στο πρώτο παιχνίδι δεν είχα σχεδόν καθόλου ενέργεια, σε αυτό με τα Τρίκαλα, είχα πολλή περισσότερη. Αισθάνομαι όμως ότι μπορώ να γίνω καλύτερος και να παίξω ακόμα πιο καλά».

Είχες καλύτερη συνεργασία με τους συμπαίκτες σου σε αυτό παιχνίδι. Οι περισσότερες μέρες προπόνησης σε βοήθησαν σε αυτό;
«Σίγουρα, μαθαίνω καλύτερα τους συμπαίκτες μου. Αρχίζω να συνηθίζω τον τρόπο παιχνιδιού του καθενός, βλέπω τι κάνουν όλοι, βλέπω τι μπορώ να κάνω κι εγώ και προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος».

Ξέρεις καλά ότι η ομάδα θα παλέψει για τους στόχους της στα πλέι οφ. Όταν έρθει η ώρα των πλέι οφ, πιστεύεις πως θα είσαι στην καλύτερη σου κατάσταση;
«Όσον αφορά εμένα, μαθαίνω καθημερινά τους νέους μου συμπαίκτες, παίζω με μεγαλύτερη ενέργεια. Ακόμα και με τα Τρίκαλα, δεν είχα την ενέργεια που θα ήθελα να έχω. Είμαι ευχαριστημένος που έδωσα το 100% και αισθάνομαι ότι θα γίνομαι καλύτερος, κάθε μέρα που περνάει στην ομάδα».

Σε βοηθούν οι προπονήσεις με έναν παίκτη σαν τον Σχορτσανίτη;
«Νομίζω ότι με βοηθάει και τον βοηθάω να γινόμαστε καλύτεροι. Κάθε μέρα στην προπόνηση, δε με… λυπάται. Νιώθω ότι τον βοηθάω κι εγώ. Προσπαθώ πάντα να παίζω δυνατά, όπως και αυτός, μια κατάσταση που μας βοηθάει και τους δύο για να είναι ευκολότερα στα παιχνίδια».

Πως βλέπεις τα επόμενα παιχνίδια ως το τέλος της κανονικής περιόδου; Θα είναι έτοιμη η ομάδα στα πλέι οφ;
«Κοιτάμε κάθε φορά το επόμενο παιχνίδι. Έχουμε μια πολύ καλή ομάδα, νομίζω ότι το όριο μας είναι ο ουρανός! Αισθάνομαι ότι κανένας δεν είναι εγωιστής, όλοι παίζουμε σαν ομάδα για να πάρουμε τη νίκη».
«Μπορώ να γίνω ακόμα καλύτερος» Ο Κιθ Κλάντον μιλάει στο PAOK24 μετά την πολύ καλή του εμφάνιση στα Τρίκαλα Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαρτίου 27, 2016 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.