«Ξέρω πώς θα κατεβάσω την ομάδα και τι θα πω στους παίκτες μου» Για ισχυρό κίνητρο έκανε λόγο ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Βλάνταν Ίβιτς στη συνέντευξη Τύπου ένα 24ωρο πριν από τη μάχη του Γκελζενκίρχεν

Για μια ομάδα που θα δώσει τον καλύτερο της εαυτό στον αγωνιστικό χώρο παρά το 0-3 του πρώτου αγώνα έκανε λόγο ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, Βλάνταν Ίβιτς στην συνέντευξη Τύπου.

Ο Βλάνταν Ιβιτς ρωτήθηκε για το αν ο ΠΑΟΚ θα παίξει και πάλι με την ίδια διάταξη που παρουσίασε στην Τούμπα: «Δεν γνωρίζω τι θα κάνει η Σάλκε. Εγώ έχω ξεκάθαρα στο κεφάλι μου πώς θα παίξει και φυσικά θα το κρατήσω για εμένα και τους παίκτες μου. Φυσικά και δε λέω πριν το ματς πώς θα παίξει η ομάδα μου» για να συνεχίσει: «Μετά το 0-3 σίγουρα δεν είναι εύκολα τα πράγματα για εμάς και κυρίως να ανεβάσεις την ψυχολογία των παικτών. Αλλά αυτό που θα τους πω είναι ότι θα πρέπει να απολαύσουν ότι παίζουν σε ένα τέτοιο γήπεδο και με τόσο κόσμο και να είναι κίνητρο για αυτούς έτσι ώστε να παίξουμε καλά. Φυσικά χρειάζεται να διορθώσουμε αρκετά πράγματα σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι».

Ρωτήθηκε για το αν ο ΠΑΟΚ έχει ελπίδες να κάνει μια μεγάλη ανατροπή: «Στον αγωνιστικό χώρο και σε ένα ματς που κρατά ενενήντα λεπτά μπορούν να συμβούν αρκετά πράγματα. Για παράδειγμα τα δυο γκολ που δεχθήκαμε ήρθαν από το πουθενά. Ολα μπορούν να συμβούν στον αγωνιστικό χώρο και φυσικά χρειάζεται και τύχη και κυρίως στην αρχή όπως είχε η Σάλκε στην Τούμπα όπου χωρίς ευκαιρία, προηγήθηκε και έφτασε στο 0-1. Σε αντίθεση με εμάς που είχαμε ευκαιρίες και δεν ανοίξαμε το σκορ. Δεν φοβάμαι για τους παίκτες μου. Εχουν κίνητρο, θα δώσουν το 100%, είναι πειθαρχημένοι και θα κάνουν ότι τους ζητήσω στο γήπεδο».

«Πριν το πρώτο παιχνίδι είχαμε όλοι στο μυαλό μας την πρόκριση. Είναι κάτι που κάθε ομάδα έχει στο μυαλό. Καμιά ομάδα δεν πάει να παίξει χωρίς να έχει στόχο την πρόκριση και απλά την εμπειρία. Εγώ ποτέ δεν το έκανα. Πάντα στόχος είναι  η νίκη. Το πρώτο ματς τελείωσε, υπάρχει το δεύτερο ματς και είναι ένα κίνητρο να δείξουμε καλό πρόσωπο να κάνουμε το καλύτερο και να κερδίσουμε το παιχνίδι».

Ρωτήθηκε και για το αν φοβάται για επεισόδια: «Πάντα όταν υπάρχουν επεισόδια δεν είναι καλό και δεν αφορά τον αθλητισμό. Ειδικά όταν γίνονται πριν από το παιχνίδι και μακριά από το γήπεδο. Απλά θεωρώ ότι αυτά πρέπει να σταματήσουν και όσοι έχουν ευθύνες να τις αναλάβουν. Δεν θέλω να βλέπω επεισόδια και αν γίνονται να μην είναι συχνά».

Σχολίασε και το ότι ο ΠΑΟΚ θα αγωνιστεί για πρώτη φορά χωρίς Μάτος και Λέοβατς σε ένα τόσο σημαντικό ματς: «Πιστεύω ότι οι παίκτες που θα παίξουν στη θέση τους, αξίζει που είναι στον ΠΑΟΚ και αύριο θα δείξουν το καλό τους πρόσωπο και θα είναι ένα καλό τεστ για αυτούς».
http://www.metrosport.gr/article/xero-pos-tha-katevaso-tin-omada-ke-ti-tha-po-stous-pektes-mou
«Ξέρω πώς θα κατεβάσω την ομάδα και τι θα πω στους παίκτες μου» Για ισχυρό κίνητρο έκανε λόγο ο προπονητής του ΠΑΟΚ, Βλάνταν Ίβιτς στη συνέντευξη Τύπου ένα 24ωρο πριν από τη μάχη του Γκελζενκίρχεν Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Φεβρουαρίου 21, 2017 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.