Το Ευαγγέλιο του Σαββάτου 13 Μαΐου 2023. Εορτή της Ορθοδοξίας: Η Αγία Γλυκερία η Μάρτυς. Ο Όσιος Σέργιος ο Ομολογητής. Ο Όσιος Παυσίκακος ο Επίσκοπος Συνάδων. Κατά Ιωάννη: «Η αλήθεια θα σας ελευθερώσει». «Πατέρας σας είναι ο Διάβολος». Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας σε νεοελληνική απόδοση.


 Μελετήστε το Ευαγγέλιο κάθε μέρα από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.

Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο Η'(8) 31-42

«Η αλήθεια θα σας ελευθερώσει»

Ο Ιησούς, λοιπόν, έλεγε προς τους Ιουδαίους που είχαν πιστέψει σ’ αυτόν: «Αν εσείς μείνετε στο λόγο το δικό μου, είστε αληθινά μαθητές μου,
και θα γνωρίσετε την αλήθεια, και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει».
Έλαβαν το λόγο και είπαν προς αυτόν: «Σπέρμα του Αβραάμ είμαστε και σε κανέναν δεν έχουμε γίνει δούλοι ποτέ ως τώρα. Πώς εσύ λες: “Ελεύθεροι θα γίνετε”;»
Τους αποκρίθηκε ο Ιησούς: «Αλήθεια, αλήθεια σας λέω ότι καθένας που κάνει την αμαρτία είναι δούλος της αμαρτίας.
Και ο δούλος δε μένει μέσα στην οικία στον αιώνα. Ο γιος μένει στον αιώνα.
Αν λοιπόν σάς ελευθερώσει ο Υιός, πραγματικά θα είστε ελεύθεροι.
Ξέρω ότι είστε σπέρμα του Αβραάμ. αλλά ζητάτε να με σκοτώσετε, γιατί ο λόγος ο δικός μου δε χωρά μέσα σας.
Εγώ μιλώ γι’ αυτά που έχω δει από τον Πατέρα. Κι εσείς, λοιπόν, κάνετε αυτά που ακούσατε από τον πατέρα σας ».

«Πατέρας σας είναι ο Διάβολος»

Αποκρίθηκαν και του είπαν: «Ο πατέρας μας είναι ο Αβραάμ». Τους λέει ο Ιησούς: «Αν ήσασταν τέκνα του Αβραάμ, θα κάνατε τα έργα του Αβραάμ.
Αλλά τώρα ζητάτε να με σκοτώσετε, έναν άνθρωπο που σας έχω μιλήσει την αλήθεια που άκουσα από το Θεό. ο Αβραάμ δεν έκανε αυτό.
Εσείς κάνετε τα έργα του πατέρα σας». Είπαν λοιπόν σ’ αυτόν: «Εμείς δεν έχουμε γεννηθεί από πορνεία. Έναν Πατέρα έχουμε: το Θεό».
Τους είπε ο Ιησούς: «Αν ο Θεός ήταν Πατέρας σας, θα αγαπούσατε εμένα, γιατί εγώ από το Θεό εξήλθα και έχω έρθει. Επειδή, επίσης, δεν έχω έρθει από τον εαυτό μου, αλλά εκείνος με απέστειλε.

13 Μαΐου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη της Αγίας Μάρτυρος Γλυκερίας. Διαβάστε και δείτε σε βίντεο την εορτή και τον βίο της Αγίας Γλυκερίας και τις πονηρές ενέργειες των μάγων.

Δείτε στο βίντεο τον βίο, τα βασανιστήρια για την πίστη της, το μαρτυρικό τέλος και το Απολυτίκιο της Αγίας Γλυκερίας.

Το Ευαγγέλιο του Σαββάτου 13 Μαΐου 2023. Εορτή της Ορθοδοξίας: Η Αγία Γλυκερία η Μάρτυς. Ο Όσιος Σέργιος ο Ομολογητής. Ο Όσιος Παυσίκακος ο Επίσκοπος Συνάδων. Κατά Ιωάννη: «Η αλήθεια θα σας ελευθερώσει». «Πατέρας σας είναι ο Διάβολος». Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαΐου 12, 2023 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.