Το Ευαγγέλιο της Τετάρτης 19 Ιουνίου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Ιούδας ο Θαδδαίος και Αδελφόθεος. Ο Όσιος Παΐσιος ο Μέγας και Θεοφόρος. Ο Άγιος Ζώσιμος ο Μάρτυρας. Ο Όσιος Γρηγόριος Μυστριώτης ο εν Στρογγυλή των Λιχάδων. Κατά Ιωάννη: Η υπόσχεση της αποστολής του Πνεύματος. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση.


 Μελετήστε το Ευαγγέλιο κάθε μέρα από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.

Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο ΙΔ'(14) 21-24

ὁ ἔχων τὰς ἐντολάς μου καὶ τηρῶν αὐτάς, ἐκεῖνός ἐστιν ὁ ἀγαπῶν με· ὁ δὲ ἀγαπῶν με ἀγαπηθήσεται ὑπὸ τοῦ πατρός μου, καὶ ἐγὼ ἀγαπήσω αὐτὸν καὶ ἐμφανίσω αὐτῷ ἐμαυτόν.
Λέγει αὐτῷ ᾿Ιούδας, οὐχ ὁ ᾿Ισκαριώτης· Κύριε, καὶ τί γέγονεν ὅτι ἡμῖν μέλλεις ἐμφανίζειν σεαυτὸν καὶ οὐχὶ τῷ κόσμῳ;
ἀπεκρίθη ᾿Ιησοῦς καὶ εἶπεν αὐτῷ· ἐάν τις ἀγαπᾷ με, τὸν λόγον μου τηρήσει, καὶ ὁ πατήρ μου ἀγαπήσει αὐτόν, καὶ πρὸς αὐτὸν ἐλευσόμεθα καὶ μονὴν παρ’ αὐτῷ ποιήσομεν.
ὁ μὴ ἀγαπῶν με τοὺς λόγους μου οὐ τηρεῖ· καὶ ὁ λόγος ὃν ἀκούετε οὐκ ἔστιν ἐμός, ἀλλὰ τοῦ πέμψαντός με πατρός.

Διαβάστε επίσης για την άγνωστη συμβολή της Αγίας Ματώνας στην σωτηρία της Ρωσίας από τους Ναζί.

Νεοελληνική Απόδοση

Η υπόσχεση της αποστολής του Πνεύματος

Όποιος έχει τις εντολές μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που με αγαπά. Και εκείνος που με αγαπά θα αγαπηθεί από τον Πατέρα μου, κι εγώ θα τον αγαπήσω και θα του εμφανίσω τον εαυτό μου».
Του λέει ο Ιούδας, όχι ο Ισκαριώτης: «Κύριε, και τι έχει συμβεί, ώστε σ’ εμάς να μέλλεις να εμφανίζεις τον εαυτό σου, αλλά όχι στον κόσμο;»
Αποκρίθηκε ο Ιησούς και του είπε: «Αν κάποιος με αγαπά, θα τηρήσει το λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει και θα έρθουμε προς αυτόν και θα κάνουμε διαμονή μαζί του.
Όποιος δε με αγαπά δεν τηρεί τους λόγους μου. Και ο λόγος που ακούτε δεν είναι δικός μου, αλλά του Πατέρα που με έστειλε.

19 Ιουνίου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου και Θεαδέλφου και του Οσίου Παϊσίου του Μεγάλου και Θεοφόρου. Διαβάστε και δείτε σε βίντεο για τον βίο και την εορτή του Οσίου Παϊσίου.

Δείτε στο βίντεο παρακάτω για το βίο, τη ζωή του κοντά στον Χριστό, η συμβουλή του στους Χριστιανούς και το Απολυτίκιο του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου του Θεαδέλφου.

https://www.ekklisiaonline.gr/eyaggelia/evangelio-tetarti-19-iouniou-2024-agios-ioudas-o-thaddeos/

Το Ευαγγέλιο της Τετάρτης 19 Ιουνίου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Ιούδας ο Θαδδαίος και Αδελφόθεος. Ο Όσιος Παΐσιος ο Μέγας και Θεοφόρος. Ο Άγιος Ζώσιμος ο Μάρτυρας. Ο Όσιος Γρηγόριος Μυστριώτης ο εν Στρογγυλή των Λιχάδων. Κατά Ιωάννη: Η υπόσχεση της αποστολής του Πνεύματος. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Ιουνίου 19, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.