Λουτσέσκου: «Τα κάνουμε όλα καλά, αλλά δεν πάνε όπως θέλουμε». Οι πρώτες του ατάκες για το ματς της Τούμπας

Ο ΠΑΟΚ ηττήθηκε στην Τούμπα από τον Άρη με 0-1 με τον Ράζβαν Λουτσέσκου να σχολιάζει:

«Κάνουμε καλά τα πράγματα, αλλά δεν πάνε όπως θέλουμε. Εκτός από το γκολ και ένα δοκάρι από τον αέρα δεν θυμάμαι να είχαν άλλη φάση.

Εμείς κάναμε πολλές ευκαιρίες, αλλά δε σκοράραμε. Υπάρχουν παιχνίδια που τα κάνεις όλα τέλεια, αλλά δεν έρχεται το αποτέλεσμα. Και σε άλλα παιχνίδια που δεν τα κάνεις όλα τέλεια, αλλά παίρνεις το αποτέλεσμα.

Πρέπει να βρούμε τη θέληση για να αντιδράσουμε και να αλλάξουμε τα πράγματα.

Στο πρώτο μέρος ο Άρης είχε στην κατοχή τη μπάλα, αλλά εμείς την κλέβαμε και δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Στο δεύτερο ημίχρονο ήταν καθολικά υπέρ μας η κατοχή και ο Άρης δε δημιούργησε κάποια ευκαιρία».

https://www.paok24.com/podosfairo/516130/loytseskoy-ta-kanoyme-ola-kala-alla-den-pane-opos-theloyme/

 

Κωνσταντέλιας: «Μας πονάει, αλλά είμαι ικανοποιημένος»

Όσα είπε ο νεαρός ποδοσφαιριστής

Για την εντός έδρας ήττα από τον Άρη μίλησε ο Γιάννης Κωνσταντέλιας.

Ο νεαρός ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ τόνισε ότι το αποτέλεσμα πονάει 

την ομάδα, αλλά ο ίδιος αισθάνεται ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την 

εικόνα του Δικεφάλου.

«Δεν ήμασταν όσο αποτελεσματικοί όσο έπρεπε αν και κυριαρχήσαμε.

 Δε φαινόταν ότι θα έρθει το γκολ και όμως έκαναν μια φάση και ήρθε

 το γκολ.

Ήμασταν καλά στο πρώτο ημίχρονο, κάναμε καλό repress, ένιωσες

 ότι κυριαρχούσαμε. Δεν ήρθε το αποτέλεσμα αλλά είμαι ικανοποιημένος

 από την εικόνα της ομάδας.

Περιμένω να έρθει το επόμενο ματς να αντιδράσουμε».

Για το αν υπάρχει κούραση από τα διαδοχικά παιχνίδια;

«Είμαι 21 χρονών δεν κουράζομαι πολύ προς το παρόν, αλλά το 

διαχειρίζομαι».

Σχετικά με τη δική του παρουσία:

«Πάντα προσπαθούσα να είμαι πάντα μέσα στο γκολ. Έχασα και σήμερα

 κάποιες ευκαιρίες. Μ’ αρέσει να δημιουργώ, να είμαι κοντά στην εστία, 

αυτό θα συνεχίσω να κάνω.

Εγώ έχω απαιτήσεις από τον εαυτό μου. Δεν σκέφτομαι τι απαιτήσεις 

έχει ο κόσμος από εμένα. Εγώ θέλω να μπαίνω στο παιχνίδι και να 

κάνω το καλύτερο.

Είμαι στον ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος. Με ηρεμία διαχειρίστηκα τις

 προτάσεις που είχα το καλοκαίρι.

Πιστεύω στον εαυτό μου, θα μπορούσα να κάνω πολλά γκολ. Θα 

έρθουν όμως είμαι σίγουρος».

Για τη σημερινή ήττα:

«Μας πονάει που χάσαμε ένα ντέρμπι στην έδρα μας, αλλά κοιτάμε

 παρακάτω το ματς με τη Στεάουα».

Σε ερώτηση για το πώς βλέπει τον ΠΑΟΚ σε σχέση με πέρσι:

«Έχουμε μεγάλη βελτίωση σε σχέση με πέρσι, είμαστε επιθετικοί,

 κυριαρχούμε, είμαστε πιο έμπειροι και έτοιμοι».

https://www.paok24.com/podosfairo/516127/konstantelias-mas-ponaei-alla-eimai-ikanopoiimenos-apo-tin-eikona-mas/

Λουτσέσκου: «Τα κάνουμε όλα καλά, αλλά δεν πάνε όπως θέλουμε». Οι πρώτες του ατάκες για το ματς της Τούμπας Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Σεπτεμβρίου 29, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.