Το Ευαγγέλιο της Τετάρτης 22 Μαΐου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Βασιλίσκος ο Μάρτυρας. Ο Άγιος Παύλος ο Πελοποννήσιος και Οσιομάρτυρας. Η Μνήμη της Β' Αγίας Οικουμενικής Συνόδου. Κατά Ιωάννη: Ο Ιησούς είναι ο Άρτος της Ζωής. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση.

 


Μελετήστε το Ευαγγέλιο κάθε μέρα από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.

Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο ΣΤ'(6) 35-39

εἶπε δὲ αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος τῆς ζωῆς· ὁ ἐρχόμενος πρός με οὐ μὴ πεινάσῃ, καὶ ὁ πιστεύων εἰς ἐμὲ οὐ μὴ διψήσῃ πώποτε.
ἀλλ’ εἶπον ὑμῖν ὅτι καὶ ἑωράκατέ με καὶ οὐ πιστεύετε.
Πᾶν ὃ δίδωσί μοι ὁ πατήρ, πρὸς ἐμὲ ἥξει, καὶ τὸν ἐρχόμενον πρός με οὐ μὴ ἐκβάλω ἔξω·
ὅτι καταβέβηκα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ οὐχ ἵνα ποιῶ τὸ θέλημα τὸ ἐμόν, ἀλλὰ τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με.
τοῦτο δέ ἐστι τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με πατρός, ἵνα πᾶν ὃ δέδωκέ μοι μὴ ἀπολέσω ἐξ αὐτοῦ, ἀλλὰ ἀναστήσω αὐτὸ ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ.

Διαβάστε επίσης πότε μπορεί και πότε δεν γίνεται να τελεστεί το μυστήριο του γάμου.

Νεοελληνική Απόδοση

Ο Ιησούς είναι ο Άρτος της Ζωής

Ο Ιησούς τους απάντησε: «Εγώ είμαι ο άρτος της ζωής. Όποιος έρχεται προς εμένα δε θα πεινάσει, και όποιος πιστεύει σ’ εμένα δε θα διψάσει ποτέ.
Αλλά σας είπα ότι και με έχετε δει και δεν πιστεύετε.
Καθετί που μου δίνει ο Πατέρας θα έρθει προς εμένα, και αυτόν που έρχεται προς εμένα δε θα τον βγάλω έξω,
γιατί έχω κατεβεί από τον ουρανό όχι για να κάνω το θέλημα το δικό μου, αλλά το θέλημα εκείνου που με έστειλε.
Και αυτό είναι το θέλημα εκείνου που με έστειλε: Να μη χάσω από Αυτόν τίποτα από ό,τι μου έχει δώσει, αλλά να το αναστήσω την έσχατη ημέρα.

22 Μαΐου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Αγίου Μάρτυρα Βασιλίσκου και του Αγίου Παύλου του Νεομάρτυρα από την Πελοπόννησο. Διαβάστε και δείτε σε βίντεο για την εορτή και τον βίο του Αγίου Βασιλίσκου.

Δείτε στο βίντεο παρακάτω για τον βίο, την άσκηση σε Ρωσικό κοινόβιο του Αγίου Όρους και τον μαρτυρικό θάνατο του Αγίου Οσιομάρτυρα Παύλου της Πελοποννήσου.

https://www.ekklisiaonline.gr/eyaggelia/evangelio-tetarti-22-maiou-2024-agios-vasiliskos/

Το Ευαγγέλιο της Τετάρτης 22 Μαΐου 2024. Εορτή της Ορθοδοξίας: Ο Άγιος Βασιλίσκος ο Μάρτυρας. Ο Άγιος Παύλος ο Πελοποννήσιος και Οσιομάρτυρας. Η Μνήμη της Β' Αγίας Οικουμενικής Συνόδου. Κατά Ιωάννη: Ο Ιησούς είναι ο Άρτος της Ζωής. Ευαγγελικό απόσπασμα ημέρας από πρωτότυπο και σε νεοελληνική απόδοση. Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Μαΐου 21, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.