Πετρωτός: «Το ξέσπασμα του Λουτσέσκου και η επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ»

«Βόμβα» πυροδότησε ο Ραζβάν Λουτσέσκου μετά το τέλος της αναμέτρησης του ΠΑΟΚ με τον Λεβαδειακό για την 7η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League. 

Ο Ρουμάνος τεχνικός μετά τη λήξη του αγώνα εμμέσως πλην σαφώς άφησε υπονοούμενα για άτομα που δεν τον θέλουν να συνεχίσει το έργο του στην ομάδα

Χαρακτηριστικά τόνισε: «Είμαι σε ειρήνη με το τι έχω κάνει στον ΠΑΟΚ, έχω δείξει τι μπορώ να κάνω, αν δεν είναι κάποιος ευχαριστημένος, εγώ είμαι εδώ μπορώ να φύγω πίσω στο Βουκουρέστι χωρίς κανένα πρόβλημα». 

Ο ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ, Κώστας Πετρωτός, μετά την άποψη που κατέθεσε γραπτώς, βρέθηκε απέναντι από την κάμερα, ανέλυσε τα δεδομένα, εξήγησε τις δηλώσεις και τόνισε ότι η επόμενη μέρα στον Δικέφαλο θα εξαρτηθεί από τη σχέση ανάμεσα σε Ιβάν Σαββίδη και Ραζβάν Λουτσέσκου. 

https://www.metrosport.gr/petrotos-to-ksespasma-toy-loytseskou-kai-i-epomeni-mera-ston-paok-1056842

 

Πετρωτός: «Το ξέσπασμα του Λουτσέσκου και η επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ» Reviewed by GEORGE GEOPONOS on Οκτωβρίου 07, 2024 Rating: 5
All Rights Reserved by GEOPONOS BET PAOK © 2013 - 2017
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από merrymoonmary. Από το Blogger.